Наша подорож до Чехії: Прага

Чехія, а саме Прага – це було наступне місто, куди ми вирушили під час нашої подорожі Україною та Європою. Наші плани змінилися одразу після Івано-Франківська, тож ми вирушили до Праги. Тут зібрані фото з мандрівки та кілька історій, чому ми навчилися і про що дізналися. Тому, якщо ви плануєте поїхати до Праги – ця стаття саме для вас.

До речі, це була моя перша країна в житті, яку я відвідав у Європі! До цього я ніколи не був там, хіба проїздом. Польщу також можна не рахувати, бо це був просто транзит, хоча й на машині. Тому для мене враження були дуже особливі. Це була моя перша країна, де я не знав мови. Звичайно, англійська полегшує стан речей, але були моменти, коли було важко.

Звідки розпочати? Давайте, мабуть, розпочнемо з великої картини.

За 6 днів перебування в Чехії ми відвідали 3 міста: Прагу, Карлові Вари та Чеський Крумлов. Про два останні, я розповім детально в іншій статті, а тут хочу більше сфокусуватися на Празі та на Чехії загалом.

Отже…

Прибуття у Чехію та початок подорожі

Прилетіли ми в аеропорт й одразу орендували машину. Ми зарезервували її наперед, тому потрібно було просто заплатити та забрати документи. Ми були страшенно втомлені, хоча на фото нижче виглядали непогано.

Я заздалегідь дізнався, що необхідно для водіїв у Чехії. Якщо ви керуєте машиною в Європі, то нічого нового на вас не чекає. А от якщо, ви їздили тільки в США, то правила трішки відрізняються. Дуже схожі на українські. Знати треба знаки головної та другорядної дороги. Зупинятися на зебрі. На червоне світло поворот направо заборонений.

До речі, в Чехії немає платних доріг, або, як мені сказали там, де я орендував машину, все передплачено.

Щодо паркування, то з цим тут туго. Паркуватися можна тільки в білих зонах там, де виділено білою  пунктирною лінією. Також в центрі були 2 підземні стоянки, куди дуже зручно було заїжджати й при виїзді платити за той час, на який зупинявся. За 4 години – близько 10 доларів. До речі, коли паркуєшся на вулиці в білій зоні, то потрібно знати номери машини, щоб ввести їх при оплаті.

Колись, я любив панувати подорожі до секунд. Зараз чи то я став лінивим, чи постарів. Тож загалом планую, а от куди піти, що подивитися – ці деталі не дуже. Тому, цього разу Наталя обирала походу і ми гуляли по Празі.

Старе місто

Найперше місце, куди ми пішли – це Старе місто. Це площа з пам’ятником посередині, на якій нереально багато людей, а також багато різних шоу, які влаштовують диваки, аби їм платили за це гроші.

Після площі у нас було маса вражень, а особливо у нашого маленького чуда. Їй найбільш сподобалися бульбашки, які надували зі спеціального пристрою.

Тому після площі ми направилися в сторону Карлового мосту. Що це за міст та його історію, я вам не розповім, але додаю свої фото враження.

Тож коли ми пішли з площі до мосту, то пройшлися по вузьких вуличках з ресторанами, кафе, магазинами та масою людей. Навкруги було затишно і колоритно. Важко словами передати, але було, як я люблю часто казати – по-європейськи. Правда, цього разу це був вже факт, ми були в Європі.

Також дорогою були два музеї. Ми жоден не відвідали, але дуже хотілося. Та вирішили не мучити ними Ангелінку. Один з них був музей компанії Apple, а інший – Музей сексуальних машин. Якщо хтось раптом був там, то напишіть, чи варто відвідати.

Сам міст пішохідний. З обох боків стоять лавочки, де продаються різні мистецькі штуки, або створюються прямо на місці – люди малюють портрети, співають пісень. А на іншому боці мосту все продовжується в такому ж стилі: вулиці в бруківці, старі красиві будинки.

До речі, справа одразу є крутий ресторан, який ми знайшли чи через Google, чи через Yelp (Kampa Park). Ми хотіли смачно поїсти та щоб був краєвид на річку та міст. Їжа там була на висоті, а краєвид – немає слів. Ціна, зауважу, була також не низька. За 3 головні страви, бокал вина та 2 пива ми заплатили близько $180. Також одразу біля ресторану є дитячий майданчик, де Ангелінка змогла набігатися.

Не можу не згадати, що майже на кожному третьому стовпі висить смітник. Тож, якщо хочеш щось викинути, тобі не треба півміста обійти, щоб зробити це, і на вулицях – чистота.

Старовинний замок Праги

Неподалік від центра, якщо рухатися на машині, на горі стоїть величезний замок. Ми поїхали, щоб прогулятися по ньому. Замок був не малесенький, і в жару було трішки важко гуляти, але ми робили маленькі привали.

Не можу не згадати Starbucks, який був розташований біля замку. Це взагалі найкращий Starbucks, який я бачив в житті, а з нього відкривається захоплюючий краєвид на всю Прагу.

Чи то ми були вже змучені, чи мене вже важко вразити, але ми просто пройшлися по цьому замку і спустилися в нижню частину міста. Вразили виноградники на стінах замку. Просто вони дуже гармонійно вписувалися в пейзаж.

Не знаю як і де, але гуляючи по місту, Ангелінка підняла якусь брошуру, а я в неї забрав її, бо не хотів, щоб вона бавилася з тим, що на землі лежало. Типова реакція батьків. А з’ясувалося, що то була брошура про подорожі на кораблях. І в той же день Наталя через Інтернет купила 2 квитки (дітям безкоштовно), які коштували по 19 доларів з людини. Тож ввечері ми відправилися у двогодинну подорож по річці Влтаві.

Прогулянка по річці Влтаві

Важко передати словами, як це було, тому фотографії розкажуть краще:

Я згадав, що в Празі є будинок знаменитого архітектора Frank Ghary – Танцюючий будинок (Dancing House), тож я не міг не зробити фото біля нього. Хоча, я вже не вчуся на архітектора, але архітектура залишається моєю пристрастю.

Якщо ви любите смачно поснідати, то рекомендуємо вам ось це місце – Den noc. Ми там 3 рази снідали, у них нереально смачні млинці. Таких легких і смачних я в житті не їв. І тут ніякого перебільшення.

Через те, що ми вирішили не їхати в Будапешт і Відень, нам це дало більше часу сфокусуватися на Празі. Тож в один із днів ми просто пішли на річку плавати на катамаранах. Година прокату коштувала $15.

Вечірня Прага

Також Наталя в Інтернеті шукала місця, де можна гарно подивитися на нічну Прагу, так ми знайшли оглядові парки Prague Metronome. Ми залишили машину в місті через річку, пройшлися по мосту і піднялися пішки в парк. Спочатку до ресторану Hanau pavilion, де відкривався краєвид, а потім дивного місця, де тусувалася дивна молодь. Пили пиво, курили траву, можливо, ще щось вживали, а DJ грав бітову музику. Наше чудо танцювало на всі сто під цю музику. Насправді, панорама відкривається шикарна, хоча ми не застали нічне місто, бо потрібно було йти додому, вкладати дитя спати.

А в останній день, ми взяли хліб, який залишався та поїхали до річки годувати лебедів. До речі, там плаває дуже велика зграя. Ангелінка годувала їх, і ми фотографувалися.

Чеське пиво

Стоп? А що з пивом? Так, так Чехія дуже славиться своїм пивом. Я просто не любитель куштувати щось нове, але тут було все по-іншому. Я вийшов з зони комфорту і кожен раз брав нове пиво додому. Наприклад, Бранік – той, що з самої Праги, сподобався найбільше. І вже в аеропорту побачив одне пиво з технологією, про яку я ніколи не чув – коли темне і світле пиво наливають тобі разом в один бокал.

Загалом, хочу сказати, що Прага – це найкрасивіше й найколоритніше місто, в якому я побував за своє життя. Тож рекомендую всім відвідати та помилуватися цією красою.

Знайшли для себе щось цікаве? Порекомендуйте цю статтю також вашим друзям та знайомим, поширивши посилання в соціальних мережах. Також підпишіться на нашу тижневу он-лайн розсилку тут, щоб бути в курсі всіх оновлень сайту. Якщо у вас є запитання або додаткова інформація, поділіться нею в коментарях нижче.

Про автора

Avatar

Andriy Boychuk Засновник Immigrant Porada - платформи для українських іммігрантів. Життєрадісний, чоловік прекрасної дружини і тато бомбезної донечки. #іПорада www.iporada.com